Hinnat ja aukioloajat

Aukioloajat

Maanantaista – perjantaihin, klo: 11 – 20.


Hinnat
Yksilöterapia

Tutustumiskäynti: 45min  /  55e

Seuraavat kerrat: 45min  /  73e

Tutustumiskäynti: 90min. / 90e. Seuraavat kerrat 95e.

Puhelinterapia

Tutustumiskerta: 45min  /  55e

Seuraavat kerrat: 45min  / 69e

Tutustumiskerta: 90min / 90e. Seuraavat kerrat 90e.

Maksutavat

Ensisijainen maksutapa: korttimaksu käynnin yhteydessä.

Laskutus sähköpostilla, laskutuslisä 5e.

Puhelinterapiassa lasku lähetetään sähköpostitse, maksusuoritus ennen puhelua. Ei laskutuslisää.


Kaikki hinnat sisältävät alv. 24 %.

Kela-korvaus ja kuntoutuspsykoterapia ei mahdollinen englantilaisen yliopistokoulutuksen vuoksi.


Neljän kerran ratkaisukeskeinen terapiapaketti
lähisuhdeväkivaltaa ja narsismia kokeneelle

Aluksi sovitaan tutustumiskerta, tapaamisessa tai puhelinterapiana, jonka jälkeen asiakas tekee päätöksen terapiapaketin ostamisesta.

Tutustumiskerran hinta: 55e.

Terapiapaketin ostospäätöksen tehtyä asiakas sitoutuu neljään terapiakertaan, jonka toteutusajat sovitaan käytäviksi 1-2 viikon välein.

Jos asiakas päättää keskeyttää terapian, maksua ei palauteta. Terveydellisistä syistä terapian terapian keskeytys lääkärintodistusta vastaan palauttaa käymättömien aikojen summan.

Terapiapaketin hinta: 270e

Maksun voi suorittaa 1. tai 2. erässä. Maksu suoritetaan aloituksen yhteydessä, toinen erä ennen kolmatta käyntikertaa.

Kela-korvaus ei mahdollinen.


Pariterapia ja perheterapia

Tutustumiskäynti: 90min  /  90e

Seuraavat käynnit: 90min  /  110e

Hinnat sisältävät alv. 24 %


Tutustumiskäynti on nimestään huolimatta muutakin kuin tutustumista. Tutustumiskäynnillä mm. kirkastetaan tämänhetkisen ongelman ydintä, sekä etsitään uusia ratkaisuja ongelman helpottamiseksi.


Kuluttajansuoja

Yksityiset terapiapalvelut ovat kuluttajansuojalain piirissä, kun niitä myydään yksityishenkilöille kuluttajina. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).