Hinnat ja aukioloajat

Aukioloajat

Vastaanotto maanantai – perjantai: 11 – 20.

Keskiviikkoisin vastaanotto klo: 11-15. Klo: 15-20 vain puhelinterapia.

Lauantaisin, klo: 12 – 15.


Hinnat
Yksilöterapia

Tutustumiskäynti: 45min  /  55e

Seuraavat kerrat: 45min  /  73e

90min. / 95e

Puhelinterapia

Tutustumispuhelu: 45min  /  55e

Seuraavat terapiapuhelut: 45min  / 73e

90min. / 95e

 

Kaikki hinnat sisältävät alv. 24 %.

Kela-korvaus ja kuntoutuspsykoterapia ei mahdollinen englantilaisen yliopistokoulutuksen vuoksi.


Neljän kerran ratkaisukeskeinen terapiapaketti
lähisuhdeväkivaltaa ja narsismia kokeneelle

 

Aluksi sovitaan tutustumiskerta, tapaamisessa tai puhelinterapiana, jonka jälkeen asiakas tekee päätöksen terapiapaketin ostamisesta.

Tutustumiskerran hinta: 55e.

Terapiapaketin ostospäätöksen tehtyä asiakas sitoutuu neljään terapiakertaan, jonka toteutusajat sovitaan käytäviksi 1-2 viikon välein.

Jos asiakas päättää keskeyttää terapian, maksua ei palauteta. Terveydellisistä syistä terapian terapian keskeytys lääkärintodistusta vastaan palauttaa käymättömien aikojen summan.

Terapiapaketin hinta: 270e

Maksun voi suorittaa 1. tai 2. laskutuserässä. Kahden erän laskutustavassa eräpäivät ovat ennen 1:stä, sekä ennen viimeistä terapiakertaa.

Kela-korvaus ei mahdollinen.


Pariterapia ja perheterapia

Tutustumiskäynti: 90min  /  90e

Seuraavat käynnit: 90min  /  110e

Hinnat sisältävät alv. 24 %


Tutustumiskäynti on nimestään huolimatta muutakin kuin tutustumista. Tutustumiskäynnillä mm. kirkastetaan tämänhetkisen ongelman ydintä, sekä etsitään uusia ratkaisuja ongelman helpottamiseksi.


Maksutavat

Tapaamisissa: korttimaksu tai laskutus. Lasku lähetetään sähköpostitse. Luottokorttimaksuissa (Credit) 2e lisä.

Puhelinterapiassa lasku lähetetään sähköpostitse, maksusuoritus ennen puhelua.


Kuluttajansuoja

Yksityiset terapiapalvelut ovat kuluttajansuojalain piirissä, kun niitä myydään yksityishenkilöille kuluttajina. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).